کتاب آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML اثر میلکو جی. میلچیو برای افرادی است که علاقه‌مند به ساختن بازی‌ هستند.
SFML یک واسط برنامه نویسی چندرسانه ای، شئ گرا و مستقل از پلاتفرم است که در ++C نوشته شده است. این کتابخانه، واسطی ساده برای آسان کردن ساختن بازی‌ها و برنامه‌های چند رسانه‌ای دارد. علاقه‌مندان به ساختن یازی می‌توانند از خصوصیات SFML استفاده کنند و با کمترین تلاش، بازی‌های دوبعدی بسازید.

 

[su_button url=”http://www.shelp.ir/” background=”#ef902d” size=”5″]دانلود[/su_button]